Reklamácia

Reklamácia a vrátenie tovaru

Všetky reklamácie a vzniknuté problémy sa vždy snažíme vyriešiť promptne a v čo najkratšom možnom čase, keďže chápeme, že akýkoľvek problém s dodaným tovarom je nepríjemnosťou, a to na oboch stranách. Je nám ľúto, ak takáto situácia nastane, a preto urobíme, čo je v našich silách, aby sme ju vyriešili k spokojnosti. Detailný popis postupu pri reklamácii či vrátení tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach

V prípade, že je tovar potrebné reklamovať - vyskytla sa na ňom vada, niečo bolo dodané nesprávne alebo nebola dodaná kompletná zásielka, prípadne došlo ku poškodeniu pri preprave, najjednoduchší spôsob je kontaktovať nás mailom na kontakt@postieľkysnov.sk aj s priloženou fotodokumentáciou vzniknutého problému. Reklamácii sa budeme venovať bezodkladne a budeme Vás kontaktovať s informáciou o postupe celého procesu nápravy. V prípade poškodenia nejakej časti tovaru, meníme danú časť kus za kus, aby zodpovedal avizovanému popisu, alebo do dohode so zákazníkom volíme postup, ktorý si zákazník sám vyberie ako najvyhovujúcejší. Chýbajúce časti doposielame podľa možností a dodania z výroby čo najskôr.

V prípade, že sa že si želáte tovar vrátiť, využite telefonický alebo mailový kontakt, prípadne vyplňte Formulár na odstúpenie od zmluvy nachádzajúci sa nižšie.

 

 

Adresa pre vrátenie tovaru: 

AMAL SK s.r.o.
Turík 52
034 83 Liptovská Teplá